Dagen med lotta.

Uppdateringen är inte på topp, är svinförskyld och arg!
Vi går inte in på några detaljer haha!
_____________________________________________
Idag slutade alla efter lunch, chill ! Jag hängde med lotta, vi satt på taket och lyssnade på musik.
Sen typ åt vi och gick ut med finaste bosse och isor! Gulliga som tusan!
På lördag ska jag sova över hos Lotta! Vi tänkte dra till rampen, men vi ångra oss, palla bli så frusen att det gör ontnär man går, som en viss Emelie och Lotta blev idag! :) Aja, vi kommer ha s'kit kul iallafall!
Jag fattar inte riktigt, men om Matilda ska till nyköping ska jag rida dancing till veckan! Vi får väl se hur det slutar, det finns två sätt, Jag ligger på sjukhus eller jag är glad och frisk! Tippar nog mer på förslag 1. hahahahah :/
Allt från mig just nu! <3 Kommentera och följ via BLOGGLOVIN ----->
/ Emelie
Sorry lotta, var bara TVUNGEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0