Nu är jag tillbaka:D

Efter att ha legat död i en soffa tre dagar är jag ganska glad över att jag lever (Y) Men nu är jag trött på att vara sjuk så jag har bestämt at jag är frisk ;) (Från och med imon). Hoppas att det funkar för då ska jag följa med Camilla och praoa på hennes skola :) Blir inget nyköping för båda jag och min kompis blev sjuka och lite annat också.
Förlåt mig lite här men jag måste faktiskt svara på Emelie inlägg här. Jag vill inte låta som om jag är störst bäst och vackrats här(Fast det e jag ju men ni fattar). Men det handlar inte om hur hästen är utan hur du rider. Visst finns det ibland hästar som vägrar men jag tror inte att varenda häst på en ridskola med typ30 hästaroch ponnyier vägrar direkt.
Jag vill också säga att jag rider min häst mer än jag säger här på bloggen för jag har märkt att jag aldrig skriver om det he.
Vet inte om jag har sagt det men Svea födde fem kattungar till härom dagen så nu har jag kattungar igen :D
/Matilda

Slänger upp en bild på Nettan så blir det här inlägget lite roligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0