Just nu!

Just nu sitter jag och chillar med lite chips i munnen! haha .
i morgon ska bil as kul. förutom att vi ska HOPPA, ånej! jag hatar hoppning.
Mina nycklar är upphittade! sjukt bra, nu kan jag ta mig in överallt i gen. smart Emelie tappade
dom i padocken när Emma,Lotta och Nikkie red. Men ja, nu är dom snart hos sin rätta ägare!
Här kommer en liter hiss and diss lista om hoppning OBS; Allt är enligt mig!

Hiss om hoppning:
*Det kan vara kul om man har rätt häst, och privat leksion så man får hoppa regält mycket!
*Att tävla hopning är faktiskt ganska kul. Jag har tatt mig runt en 80-90 bana med 4fel.
*Terräng hoppning är ganska kul! Det är mycket mer ridning idet! :)
Diss:
*Man får typ hoppa jätte lite, på tråkiga vanliga hinder på lexionen. Sen finns det inga bra hopphästar på Crk!
*Man somnar imellan när man går på en volt eller på fyrkanten!
*Man kan åka av mycket lättare!
* Det är inte kul att hoppa en häst som alltid vägrar, vilket som flesta outbildade gör!
*DET ÄR TRÅKIGT punktslut.
/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Gwenn

Lady är ju as bra att hoppa ;o Babsan också tydligen.. (ja har nt hoppat henne men isha har) (; men håller med dig med vissa saker. <3 kram g

2011-10-15 @ 07:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0