Svar på tal, Gwenn!

Gwenn om Just nu!:
Lady är ju as bra att hoppa ;o Babsan också tydligen.. (ja har nt hoppat henne men isha har) (; men håller med dig med vissa saker. <3 kram g

___________________________________________________________________________

Svar: Lady är enligt mig ingen trevlig ponny alls, i någon gångart! Dom gångerna jag har sett Lady hoppa har det gått jättedåligt! (Jocke och Cassi, döda mig inte för det där). Babsan är tvär bra, men alldels för het för mig tyvärr, annars är babsan jätte fin!

___________________________________________________________________________

Jag vet inte vad det blir idag, men tror hoppning.
Synd det:( Men jaja, man får leva med att ha tråkigt! Liksom man bara hoppar, inget mer typ...

Bloggar mer sen / Emelie

Kommentarer
Postat av: Gwenn

Haha tja alla tycker la olika?! Håller med dig Babsan är ganska het, men amulett.., hur är hon? Du tävlade la med henne? Ska du t stallet nån gång i helgen?

2011-10-15 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0